"По суті можемо відповісти наступне. По-перше, реклама порнографічних матеріалів заборонена законодавством РФ, а "Яндекс" дотримується російських законів, тому реклама подібних товарів не приймається до розміщення. По-друге, за словами, безпосередньо пов’язаними з порнографією, таким як "порно", "порнографія", "повії" тощо, взагалі не приймається до розміщення жодна реклама, незалежно від її змісту", — йдеться в повідомленні прес-служби "Яндекс".

У компанії наголосили, що пошукова система індексує сайти, створені незалежними людьми та організаціями.

"Ми не відповідаємо за якість і зміст сторінок, які користувачі можуть знайти за допомогою нашої пошукової машини. На багатьох сервісах Яндекса, наприклад, в пошуку по картинках, пошукових підказках, "прямому ефірі", Яндекс.Директі, вже застосовуються різні технології фільтрації "дорослого" контенту", — підкреслили в "Яндексі".

"Більше того, ми вважаємо, що якщо в пошуковому запиті явно не висловлено намір знайти саме порнографію і нічого іншого, то пошукова машина не повинна пропонувати в результатах пошуку посилання на ресурси з еротичним змістом. Наприклад, користувач, який ввів запит "розповіді" або "ролики", зовсім не обов’язково шукає порнографію. А користувачам, які таки шукають саме її, треба уточнити запит, явно вказавши свій інтерес. Ми не видаляємо сайти з еротичним змістом з індексу, а намагаємося не показувати їх по запитах, які не припускають потребу в контенті для дорослих", — йдеться в повідомленні.

Крім того, наголошують в компанії, з 1999 року на "Яндексі" існує "сімейний пошук". За його допомогою з результатів пошуку відфільтровуються будь-які сайти з еротичним змістом навіть за прямими запитами — наприклад, "порно". "Сімейний пошук" зручний для батьків, які хочуть гарантовано захистити своїх дітей від порно-ресурсів.