Офіційна церемонія нагородження переможців конкурсу відбулася днями у Варні (Болгарія).

Настоянки ТМ «Цілющий» - продукція Золотоніського лікеро-горілчаного заводу «Златогор», фахівці якого зараз працюють над укладенням контрактів щодо постачання продукції ТМ «Цілющий» з компаніями Польщі, Німеччини і Ізраїлю.

«Шляхом проб і помилок ми вибирали для настоянок різні трави з Північного і Південного регіонів, з Карпат, - говорить генеральний директор ТОВ ЛГЗ» Златогор» Вікторія Стариченко. - Сировину підбирали виключно екологічно чисту, компонуючи з неї максимально цілющу композицію».

За словами гендиректора, технологам заводу вдалося поєднати вікові народні українські рецепти з сучасними технологіями, в результаті чого п’ять напоїв ТМ «Цілющий» ні в чому не поступаються традиційним європейським брендам - чеській «Бехерівці», угорському «Унікуму» чи німецькому «Єгермейстеру».

Золотоніський ЛГЗ «Златогор» - одне з найстаріших підприємств лікеро-горілчаної промисловості України, засноване в 1896 році за указом царя Миколи II. У 2003-2005 рр. воно було повністю реконструйоване і переоснащене.

Конкурс «Golden Brands of Europe» заснований у Брюсселі в 2004 році за підтримки Єврокомісії, експертного бюро «Європейські сертифікати», компанії «Комінтерн» і журналу «Аvant-Garde». Це вища європейська нагорода за якість споживчих товарів, власники якої будуть рекомендовані в торгові мережі ЄС.