Про це повідомляють "Подробности".

Тоді на рахунках підприємства знаходилося близько 90 млн грн. Після аудиту стало відомо про ряд операцій, які нібито повинні були привести до підвищення ефективності роботи фінансової служби. Простіше кажучи, він зайнявся перекладом грошей порту в інші банки.

На перших порах це дало свій економічний ефект і за рахунок різних банківських операцій порт заробив кілька сот тисяч гривень. Однак надалі переможні реляції про успіхи на фінансовому фронті чомусь зникли зі стрічки новин т. в. о. порту Андрія Соколова.

Більш того, до кінця листопада 2016 року з'ясувалося, що на рахунках порту все не так добре, як описувалося раніше. Зокрема, на поточних рахунках порту залишилося 2 млн грн і близько $ 600 тис., що в перекладі в гривні складає близько 14,3 млн грн. З урахуванням очікуваних надходжень коштів на рахунки набігало близько 17 млн грн. На депозитах перебувало близько $ 1 млн. Відразу виникає питання – куди пропала різниця майже в 45 млн грн?

Відповідь на це питання можна отримати, вивчивши показники роботи підприємства. При появі в порту Андрій Соколов обіцяв збільшити вантажообіг в перспективі на 1,5-2 млн тонн. З існуючих 4 млн тонн на рік як мінімум до 5-6 млн тонн. Як проміжну мету він називав зростання обсягів на 500 тис. тонн.

Що ж ми бачимо по факту – за підсумками 11 місяців роботи порт втратив майже 400 тис. тонн! З порту пішов до Миколаєва бюджетоутворювальний для порту вантаж сульфат амонію, сталося це завдяки бездарній спробі вивезти цей вантаж в затони порту, що призвело до подорожчання послуги і втрати клієнта. Показники перевалки наливних вантажів скоротилися майже на 15%, будівельних – більш ніж на 50%, тарно-штучних – на 40%.

Ще сумніша картина з фінансовими показниками порту.

Щоб зрозуміти, куди котиться Херсонський порт досить порівняти деякі показники роботи порту в серпні поточного року і листопаді.

Якщо ж вивчати касові плани підприємства, то ситуація виходить ще серйознішою. Станом на кінець листопада, при плані надходжень від певних контрагентів за місяць в розмірі близько 8 млн грн, реально надійшло 2,9 млн грн. Найбільшими боржниками листопада стали компанії, які прийнято вважати «вхідними в орбіту Соколова». На 29. 11 ними стали «Спецморсервіс» – 3 млн грн, «СКЛ» – 1,045 млн грн, «ВНМ-Транс» М 1,715 млн грн, «Втормет-Сталь» – близько 640 тис. грн, « МТА-Сервіс » –472 тис. грн, ТОВ« ВІК Укрпродекспорт » – близько 400 тис. грн.

У зв'язку з цим тим більше незрозуміла позиція Міністерства інфраструктури, яке нібито не бачить, що відбувається в Херсонському порту. Або така «ефективність» роботи тимчасового керівника їх цілком влаштовує? Проект з передачею в концесію Херсонського морського торгового порту в концесію переходить в завершальну стадію. Правда, чим ближче дата початку конкурсу, тим очевидніший факт – підприємство впевнено ведуть до банкрутства, щоб дешевше продати.