Про це говорить аналітик ЦТС-Консалтинг Павло Руденко.

Експерт нагадав, що в травні поточного року "Укрзалізниця" закінчила будівництво перегону Розівка-Зачатьєвська на ділянці Камиш-Зоря-Волноваха вартістю більше 73 млн грн.

У керівництві з/д компанії тоді заявили про збільшення пропускної здатності даної гілки до 24 вантажних поїздів на добу. Реальні ж показники за останні три місяці демонструють, що в середньому на добу на даній ділянці проходять всього 16 поїздів, відповідно, УЗ не отримує щодоби надходження від 8 поїздів.

"Виходить, що з дати відкриття реконструйованого перегону УЗ недоотримала тарифних надходжень від перевезень сировини на маріупольські меткомбінати і вантажів в Маріупольський порт на рівні 390 млн грн, і ще приблизно 100 млн грн тарифних надходжень УЗ втратила від того, що не перевозила готову продукцію, яку могли б зробити меткомбінати, будь у них сировину. Недоотримані тарифні надходження тільки за 3 місяці майже в 7 разів більше суми інвестицій на розвиток ділянки", – відзначає Павло Руденко.

Він вважає, що при належному підході інвестиції в ділянку окупилися б менш, ніж за один місяць.

Нагадаємо, що з щоденної статистикою пропускної здатності на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха можна ознайомитися в проекті "Залізничний лічильник" на порталі ЦТС.