Розробники наголошують, що дуже часто коли спілкуються з колегами російськими і не лише російськими, все переводиться на рівень антиколоніальної війни, геополітики, змови, ми ж хотіли перевести дискурс на рівень людини.

Наша рекламна компанія вона про мотивації кожного конкретного воїна, кожного конкретного добровольця,
— каже автор.

Ініціатива створити соціальні ролики належить Міноборони. Про це розповів екс-радник керівника відомства, а нині керівник Центру оборонної реформи Олександр Данилюк.

Усі, хто працював над роликами – робили це безкоштовно. Зйомки почали ще влітку. Проте трохи затягнулися – бо чекали, поки звільниться обладнання.

Творці роликів сподіваються, що вони допоможуть тим, хто воює по ту сторону лінії фронту, зрозуміти, що українці б’ються за свою землю та гідність.