Колії

Кожна колія розпочинається з печі, де злитки сталі розплавляються при температурі 1400 градусів за Цельсієм. За таких умов будь-які домішки спливають на поверхню.

Через те, що сталь є дуже гарячою, вода буквально вибухає при контакті з нею. У результаті цього вибуху рідина миттєво очищує поверхню сталі, на яку потрапляє.

Наступний крок – подовження колії. Цього можна досягти з допомогою розкатування.

Аби випрямити та надати потрібної форми кожному відрізку колії, потрібно трохи менше 15 хвилин. Потім їх розрізають по довжині.

Типовий швидкісний потяг складається з десятків вагонів, кожен вагою 65 тонн. Коли він повністю завантажений, це означає, що через кожне колесо на колію лягає навантаження у розмірі до 11 тонн. Аби трек міг впоратися з таким тиском, його зміцнюють з допомогою охолодження у рідкому полімері.

При виявленні найменших недоліків, секцію колії відправляють назад з докладним описом виявленої проблеми.

Парова машина

Саме пара була головним рушієм для залізниці впродовж 150 років. Та майстри та фабрики, які спеціалізувалися на виготовленні локомотивів сьогодні вже втратили свою актуальність. Як же тепер створюють новенькі паровози?

Сьогодні потужні парові машини замінили ефективніші дизельні та електричні потяги.

Помилково буде вважати, що робота машиніста проста і нескладна. Насправді він повинен постійно слідкувати за балансом необхідного тиску пари, інакше можна спалити все вугілля не пройшовши і половини Перевіряти справність гальм, звісно, найкраще під час спуску.