Ви дізнаєтеся про те, як швидко збільшити кількість заявок, як у довготерміновій перспективі залучати дешевий трафік та нових клієнтів, як збирати максимум інформації про відвідувачів сайту, аналізувати її та приймати правильні рішення щодо покращення сайту або усього бізнесу.

Вам буде корисний семінар, якщо Ви:

— виводите свій бізнес в онлайн;
— вже працюєте в Інтернеті, але хочете поліпшити якість роботи свого бізнесу і його прибутковість;
— просто хочете говорити зі своїм підрядником однією мовою, із можливістю зрозуміти ефективність його дій;
— якщо ставите за мету підвищити свою Інтернет-маркетингову грамотність і послухати лайфхаки від кращих практикуючих лекторів у цій сфері.

Програма семінару:

— "Стратегія ІМ у 2016";
— "Ера контент-маркетингу";
— "Системне збільшення коефіцієнту конверсії в контексті" — кейс Eda.ua.

Кава-брейк

— "Життя після фільтру" кейс Універсальної (страхова компанія);
— "Вплив соціальних мереж на ведення бізнесу";
— Кейси збільшення конверсії сайтів "228% зростання конверсії, легко?".

Спікери:

Антон Воронюк: директор з розвитку Агентства ефективного Інтернет-маркетингу WebPromo. У 2012 році під його керівництвом було створено Академію Інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Його професіоналізм та навички підтверджені сертифікатами Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Google Apps IQ, Яндекс.Директ, Бігун.
Окремо варто відзначити його виступи на найбільшій IT-конференції у Східній Європі iForum у 2012-2015 роках.

Артем Гідіна: керівник відділу SEO-просування WebPromo, займався просуванням таких великих брендів, як TUI, Sokol, Doc.ua, hh.ua (особиста подяка у відгуку від керівника проекту), rabota.ua, JoinUP, 1 + 1, Expedition, Екіпаж сервіс та інших.

Володимир Курій: провідний фахівець відділу контекстної реклами WebPromo;
Має досвід роботи із масштабними українськими та зарубіжними проектами. Такими, як eda.ua, doc.ua, Sokol.ua, Нова Пошта, Hormann.ua, Ukraine.com.ua, silpovoyage.com.ua та іншими.

Сергій Гудков: керівник відділу підвищення конверсії (CRO) у компанії WebPromo.

Зареєструватись на семінар можна за посиланням.

Додаткова інформація

Впродовж трьох років академія провела 62 безкоштовних семінари з комплексного Інтернет-маркетингу, які відвідали 1136 осіб. Організатори за 3 години розкажуть кейси просування в Інтернеті на прикладах різних сфер бізнесу.

Семінар відбудеться 22 червня 2016 року о 14:00 за адресою:

м Київ, Львівська площа, 8, Конференц-зал.