Випадок в плацкартному потязі Львів-Харків. Жінці раптово стало зле: спершу вона пожалілась пасажирам на погане самопочуття, а потім втратила свідомість.

За словами очевидців, провідники не знали, що робити і не змогли знайти навіть елементарної аптечки. Рятувати жінку кинулись пасажири.

На щастя, на допомогу прийшов кореєць, який мандрував Україною. Він виявився лікарем і жестами показав, що хоче допомогти жінці.

Читайте також: Дії "Укрзалізниці" призвели до великих проблем ГМК, – голова комітету Верховної Ради

Медиків не виявилося ані у потязі, ані на найближчій станції, на якій і зупинився потяг. Постраждалу тим часом винесли на перон і поклали на землю. Там вона чекала на прибуття карети швидкої допомоги, яку викликали лише через декілька хвилин після зупинки.

"Укрзалізниця" миттю відреагувала на інцидент, мовляв, робили все правильно. Хоча в цих словах можна сумніватися, адже юристи пояснюють: в екстрених ситуаціях залізничники мають діяти автоматично – за інструкцією.

У разі невиконання інструкції начальник потяга та провідники будуть притягнені до службової відповідальності, а потерпіла цілком може повернути гроші за квиток, якщо їхала не плацкартом, і вимагати відшкодування моральної шкоди.