Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Злі язики втягнули компанію Porsche у гонку озброєння

Драйв 15:15, 4 квітня 2010 879

Багата історія, технології, які створювали кращі у світі інженери, знамените ім'я та бездоганна репутація - все це Porsche 911 Turbo.

Але конкуренти не сплять і постійно хизуються новими досягненнями, зокрема дедалі кращими швидкісними характеристиками.
Провокації можна було б ігнорувати, але німці вирішили припинити балачки і представили версію 911 Turbo S. Та ще й одразу у двох модифікаціях - купе та кабріолет.
Що ж стоїть за літерою S? Для початку в 3,8-літровому турбодвигуні вдосконалили "залізо" та замінили "мозок" - програму управління мотором. Також збільшили тиск наддування. У результаті отримали відчутний приріст у потужності та значно більший обертовий момент - 530 конячок та 700 Нм.
Працює вдосконалений "опозитник" у парі зі семиступінчатим "роботом" PDK.
А ще S - це краща динаміка. Новинка долає спринт з "нуля" до "сотні" за 3,3 с. Це рекордний показник для сімейства 911-их. Планка максимальної швидкості піднялась до 315 км/год.
Фактично злі язики втягнули компанію Porsche у гонку озброєння. Але для покупців - це хороша новина, адже тепер на вибір більше 911-их. Ціни на новий Porsche у Європі стартують зі €145000 за купешку.

Porsche 911 GT3 R Hybrid

Тотальну гібридизацію штутгартці теж не проспали. Просто цей процес відтягнули до більш вдалого моменту. Випуск моделі 911 GT3 R Hybrid приурочили до ювілею першого у світі гібрида. Унікальний Lohner Semper Vivus Фердинанд Порше сконструював рівно 110 років тому.
Вже у назві новинки присутня інтрига: гібрид - і з гоночним іменем? Саме так, у Porsche дійсно не лукавлять. Це справжній спорткар, передні осі якого обертають два електромотори. Їхня загальною потужність - 162 к.с. А задні колеса, своєю чергою, приводить в рух чотирилітрова опозитна "шістка", яка видає 480 конячок.
Родзинка силового агрегату - відсутність звичних батарей: їх заміняє система KERS. Принцип її дії такий: під час гальмування виробляється кінетична енергія, яку спеціальний маховик перетворює в електричну. Потім генератор передає накопичене двигунам на передній осі. Загалом він здатний видавати 120 кВт енергії, а цього цілком достатньо для електромоторів.
Така система забезпечує додаткове прискорення при виході з повороту та обгоні. І як приємний бонус - менший розхід пального.

 

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук