Один клік і зіграний трек потрапляє в мережу, його можуть прослухати сотні тисяч користувачів. Раніше аби вийти на таку аудиторію доводилося добряче витратитися.

“Sound Cloud допоміг нам донести нашу музику до людей. Завдяки йому залишилось дуже мало країн, де нас ще не чули. Це насправді потужний сервіс. Він незамінний для музикантів”, - каже співак Ян Хупер.

Sound Cloud заснували у 2007 році. За чотири роки сервіс розрісся до пристойних розмірів. Сьогодні він об’єднує 6 мільйонів юзерів і є доволі прибутковим бізнесом. Втім біля його витоків стояли не підприємці, а такі ж музиканти-початківці.

“Все почалося з того, що ми, будучи музикантами, не могли обмінюватися своїми творами. Ми зрозуміли, що потрібен спеціальний сервіс, тому й почали працювати над ним”, - каже співзасновник Александр Люнг.

Сьогодні Sound Cloud - це 60 професіоналів зі світу музики. Вони працюють над його просуванням і багато чим можуть похизуватися. Скажімо, на Sound Cloud свої композиції регулярно завантажують такі зірки як Кайлі Міноуг та Мобі. Але на цьому розробники не збираються зупинятись. Вони планують об’єднати Sound Cloud із соцмережами і зробити його ще популярнішим.