Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Зроблено в Україні. Євген Мамут – майстер спецефектів для Голлівуду

У часи, коли Голлівуд ще не знав комп'ютерної графіки, саме українець Євген Мамут вигадував прийоми, що заманювали глядачів у кінотеатри. 1987 року на екрани вийшов фантастичний бойовик "Хижак" з Арнольдом Шварцнегером.

Кінокомпанія "20th Century Fox" хотіла, щоб на екрані був герой, який у русі помітний, а коли завмирає – стає прозорим. Такий камуфляж-ефект зараз роблять за 10 хвилин, а тоді довелося проявити всю винахідливість та залучити верстат оптичного друку вартістю 1 мільйон доларів. Результат перевершив усі очікування, а Мамут заслужено отримав головну нагороду Кіноакадемії – "Оскар".

Інша культова робота українця – реклама "Renault", в якій він використав так званий "ефект резини", коли машина в кадрі розтягувалася на поворотах. На той час це був надприродний ефект. На практиці потрібно було використати 1200 смужок, що в потрібний час перекривали кадр.

За чверть століття роботи у Штатах Євгенію Мамуту вдалося долучитись до створення спецефектів у багатьох оскароносних картинах – "Брудні танці", "Матриця", "Куди приводять мрії", "Суддя Дред". У 2002 році разом з дружиною він відкрив музей анімації та спецефектів, де розкривають усі секрети професії.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук