Про це заявив глава комітету з питань промислової політики і підприємництва, депутат Віктор Галасюк під час візиту на Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча (ММК ім. Ілліча).

"Ми говоримо сьогодні про те, що необхідно накласти мораторій на підвищення тарифів на залізничні перевезення, адже це контрпродуктивно, коли держава намагається взяти додаткові ресурси, витіснити з промисловості, забрати кошти на державного монополіста. А тим самим завдає удару по всій українській промисловості. При цьому я хочу підкреслити, що підвищення залізничних вантажних тарифів – це удар не тільки по ГМК, а також удар по українському аграрному сектору, а також цей удар відчує на собі кожен громадянин України через ціни в магазинах, тому це сьогодні неприпустимо", – заявив депутат.

За словами Галасюка, "Укрзалізниця" має внутрішні резерви для реалізації інвестиційних програм, вона повинна знайти можливість взяти інвестиційні кредити, в тому числі за допомогою міжнародних фінансових інститутів.

Але ніяк це не треба робити за рахунок споживачів, металургів, сільгоспвиробників, які сьогодні "на ладан дихають". Тому що сьогодні ціни на ту продукцію, яка перевозиться, впала на 30-40%, кон'юнктура на світових ринках є надзвичайно непривабливою. У той же час "Укрзалізниця" хоче підняти тарифи на те, щоб заткнуті ці бюджетні діри. Але наслідком є ​​те, що обсяги впадуть,
– пояснив глава Комітету.

Лідер Радикальної Партії Олег Ляшко також заявив, що його партія бореться за відмову від планів підняти вартість вантажних перевезень: "Укрзалізниця" хоче підняти тарифи на вантажні перевезення на 10%. Російським перевізникам створюють преференції – вони платять на 15% менше, а українським виробникам піднімають на 10%. Що це за політика? Ця антидержавна політика призводить до втрати тисячі робочих місць. І тому ми зараз боремося за те, щоб українським металургам вугільної галузі, сільськогосподарським виробникам "Укрзалізниця" не піднімала тарифи", – заявив Ляшко.

Представники промисловості теж проти підвищення з/д тарифів.
"Нам для розвитку і збереження робочих місць потрібно не підвищення тарифів, а преференції. Ми не говоримо, що це потрібно постійно. Але в період, коли одній з базових галузей економіки країни важко, держава повинна повернутись до металургів обличчям, аби нас підтримати. І вже через деякий час ми зможемо відплатити країні збільшенням виробництва та податками. Природно, разом з нами будуть розвиватися і підніматися інші галузі. Ми сподіваємося, що уряд вибере здоровий підхід і не дозволить залізниці в черговий раз в травні підвищити тарифи", – заявив генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко.