Компанія Mercedes, до прикладу, представила B-Class на водневих паливних елементах. Авто споживає всього 3,5 л пального на 100 км. Натомість компанія BMW оголосила про інвестицію 100 млн. євро у спільне з концерном PSA Peugeot Citroen підприємство, яке займатиметься розробкою гібридів та комплектуючих для них. Навіть Cadillac, американський виробник пожирачів бензину, представив нову гібридну модель.

“Потрібно було 100 років, аби бензинові двигуни досягли сьогоднішнього рівня ефективності. Дизелі з шумних і слабеньких агрегатів перетворилися на економні та потужні мотори за 4 десятиліття. На розвиток гібридних технологій піде ще з 20 років та дуже багато грошей”, - сказав директор європейського підрозділу Cadillac Вольфганг Шуберт.

Cadillac Urban Luxury оснастили трициліндровим однолітровим турбодвигуном та електромотором. У місті авто споживає всього 5 л бензину на 100 км. Однак наразі це концепт, про жодні плани поставити модель на конвеєр компанія не повідомила.

Mia Electric - новий франко-німецький автовиробник, який випускає компактні електромобілі. Компанія вже продала близько 1000 своїх автомобільчиків у Франції та Німеччині, і на експозиції представила нову, другу за ліком модель. Авто може розігнатися до 110 км/год, а запасу батареї вистачить приблизно на 120 км активної їзди.

“Ще 2 роки тому споживачів було дуже складно переконати, що за електромобілями майбутнє. Але після економічної та паливної кризи, коли ціни на нафту зросли, люди самі почали приглядатися до альтернативних джерел живлення”, - каже директор з продажів Mia Electric Жан-Філіпп Брун.

Ще один крихітний електромобіль - Renault Twizy ZE. Футуристичний транспортний засіб з'явиться у продажу вже на початку наступного року. Авто розраховане на масового споживача, відтак його ціна не перевищуватиме $10 000. Однак, власникам додатково доведеться платити за лізинг батареї - приблизно $60 на місяць. Акумулятори Twizy розраховані на пробіг до 115 км, а зарядка від побутової електромережі займе 3,5 год.