Автомобіль отримав повністю нову конструкцію м’якого складного верху, яка дозволила зробити машину набагато легшою за свого попередника. Дах забирається або піднімається всього за 11 секунд, причому цю операцію можна проводити на швидкості до 60 кілометрів на годину.

Замість багатошарового "тропічного" верху, що використовувався на попередніх відкритих Porsche 911, новинка отримала дах з двома легкими композитними панелями, які обшиті тканиною і використовуються у верхній і задній частинах конструкції. Крім того, у конструкції тепер використовується скляне заднє вікно і елементи з магнію, що дозволили добитися зниження маси. Тим не менш, кабріолет вийшов на 70 кілограмів важчим за купе, що відбилося на динамічних характеристиках.

Відкритий Porsche 911 Carrera, оснащений 350-сильним шестициліндровим двигуном об’ємом 3,4 літра і семиступінчастою механічною коробкою передач. Агрегат здатний прискорюватися до "сотні" за 5 секунд — на дві десяті секунди повільніше за купе.

Спорткар Porsche 911 Carrera S Cabriolet, що комплектується 400-сильним мотором об’ємом 3,8 літра, до "сотні" розганяється за 4,7 секунди. Максимальна швидкість — 299 кілометрів на годину.