Причому переважна більшість - критично зношені, оскільки працюють понад 25 років. У пострадянський період залізниці придбали усього 50 вагонів. Останні придатні до експлуатації за кордоном. Решта ж можуть використовуватися виключно на території держави, через недотримання санітарних вимог.

"Необхідно чітко розуміти, що швидкісні потяги за 5 років, як ми і планували, мають повністю замінити весь пасажирський рухомий склад на території України. А для цього треба зробити величезний обсяг роботи. Не тільки щодо закупки нових потягів, а й безпосередньо щодо залізниць", - каже міністр інфраструктури України Борис Колесніков.

За словами міністра, зношеність пасажирського рухомого складу перевищує 85%. Електровозів на 90%, магістральних тепловозів на 99%. Вантажних вагонів на 86%. Загалом 70% рухомого складу залізниць в Україні експлуатується більше встановленого терміну служби.

Колесніков переконаний, що Україна зможе повністю оновити парк залізничних вагонів і тягачів за 5 наступних років. У відомстві роблять ставку на інвестиційний ресурс.