Наразі Піднебесна займає третє місце в Азії за кількістю яхт - в прибережних районах зареєстровано аж тисячу суден. Більше лише в Японії та Гонконзі. Втім, кажуть експерти, уже за 5 років китайці можуть стати першими.

“Яхти стають шалено популярними. Крім виходів у море, власники яхт часто влаштовують на них бізнес - зустрічі. Це допомагає привабити покупів чи клієнтів”, - каже менеджер яхт-клубу Лі Янґ Сонґ.

Китайські суднобудівники ледь-ледь встигають за попитом на ринку. Тож вакантні ніші активно займають іноземні компанії. Брати Поллоки - суднобудівники у третьому поколінні. Минулого року вони перенесли свій бізнес з Нової Зеландії на острів Хайна́нь. Поллоки сподіваються, що китайські товстосуми щороку купуватимуть 18 - 20 пливучих палаців.

“Китайці згідні платити великі гроші за якісний продукт, це хороший стимул для нас. Тут багато заможних людей і я думаю з часом їх ставатиме дедалі більше”, - каже суднобудівник Кріс Поллок.)

Та китайський ринок, кажуть експерти, має і свої недоліки. Місцеві судновласники звертають більше уваги на зовнішній вигляд яхти, ніж на її начинку. Між тим, для американців чи європейців, як свідчить дослідження, пріоритетом є технічні характеристики. Якщо підхід китайців буде більш збалансованим, місцевий ринок стане ще цікавішим для інвесторів.