Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      125 бюджетних мільйонів і фірма без ліцензії: як проводять ремонти в аеропорту Миколаєва

      Аеропорт "Миколаїв" / hromadske.ua

      Багато хто сподівався, що трагедія на тлі махінацій в аеропорту "Миколаїв" зупинить місцеву владу, і там нарешті наведуть порядок та все почнуть робити за законом. Проте дива не сталося.

      Про це у своєму відеоблозі "ЦРУ. За кадром" розповіла журналістка Тетяна Мартинюк.

      Читайте також: Правоохоронці закрили провадження за фактом смерті легендарного льотчика АТО Волошина

      Вона нагадала, що посаду керівника аеропорту посів депутат Миколаївської облради Федір Барна. За її словами, ситуація з аеропортом була йому добре відома, він і до призначення на посаду керівника брав активну участь у питаннях щодо його реконструції. Але скандалів через то в Миколаєві не поменшало. Будівельна фірма дотепер судиться із аеропортом за гроші, які їм мали б виплатити за виконані без тендеру роботи.

      І от, в грудні Федір Барна поспішив похвалитися у власному фейсбуці запуском регулярних рейсів з Миколаєва до Києва, як раптом щось знову пішло не так. Скасували перший рейс, нібито через низький попит, згодом і решту, а у фіналі авіакомпаніія "Дрімвайнд" повідомила, що не співпрацюватиме з Миколаївським аеропортом взагалі. Причини не пояснила
      – підкреслила Мартинюк.

      Федір Барна
      Федір Барна

      Також вона додала, що наприкінці грудня 2018 року за бюджетні 125 мільйонів Миколаївський аеропорт вирішив реконструювати та осучаснити радіотехнічні засоби посадки. 

      І все б нічого – справді – важлива річ для аеропорту. От тільки угоду, до речі, за переговорною процедурою, уклали із фірмою, яка на той момент не мала ліцензії ДАБІ, а це обов'язкова умова для проведення таких робіт. Згодом фірма "ГарантКомплексБуду" необхідний документ таки отримала. І вийшла ситуація з відомого анекдоту – срібні ложечки знайшлися, а осад лишився,
      – прокоментувала ситуацію журналістка.

      Попри скандали, трагедію, попри прискіпливу увагу журналістів до діяльності Миколаївського аеропорту методи керування ним не зімнилися: документи оформлюються то "заднім" числом, то з умовностями, то за договорняками.

      Мартинюк наголосила, що бюджетні гроші течуть рікою, а зиску від наявності аеропорту зі статусом "міжнародного" – миколаївцям, по факту, жодного! Навіть поодинокі чартери до Єгипту й ті не завжди можуть повернутися додому, бо чистити смугу не завжди вдається. 

      Відео повного відеоблогу Тетяни Мартинюк "ЦРУ. За кадром" за 22 січня 2019

       

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук