У своєму блозі Тревіс Бредберрі розповідає про дослідження Кевіна Круза, який поговорив з 200 успішними особистостями, включно з сімома мільярдерами, 13 олімпійськими чемпіонами і багатьма успішними підприємцями, йдеться у виданні НВ.

Читайте також: 5 звичок харизматичних людей


Звички, які допоможуть досягнути успіх

14 звичок, які роблять людей успішними.

1. Успішні люди ведуть відлік часу, орієнтуючись на хвилини, а не на години, як здебільшого робить більшість людей. Натомість успішні люди знають, що день складається зі 1440 хвилин і немає нічого ціннішого, ніж час, який на відмінно від грошей, повернути неможливо.

2. Вони зосереджуються на чомусь одному і знають, що є їх найважливішим завданням, тому працюють над ним протягом години або двох щоранку, не відволікаючись на щось інше.

3. Вони не використовують списки справ, натомість все планують в календарі і живуть за ним.

4.Вони борються з прокрастинацією, подорожуючи в часі. Успішні люди вирішують, що можуть зробити зараз, щоб в майбутньому чинити правильно. Спрогнозуйте, як будете саботувати себе в майбутньому, і знайдіть рішення, за допомогою якого захистите себе майбутнього вже сьогодні.

5. Вони вечеряють вдома, адже для багатьох це час з сім'єю, тренування і допомога тим, хто її потребує.

6. Успішні люди користуються блокнотом. Річард Бренсон часто говорить, що не створив би Virgin без блокнота, який завжди носить при собі. В одному з інтерв'ю грецький магнат Аристотель Онассіс сказав: "Завжди беріть з собою блокнот. Записуйте все. Це урок на мільйон доларів, який не викладають в бізнес-школах!

7. Вони розбирають електронну пошту лише кілька хвилин на день і не перевіряють пошту протягом дня. Вони не реагують на кожне повідомлення, щоб подивитися, хто їм написав. Замість цього вони вносять в календар час для швидкої і ефективної роботи з поштою. Одні роблять це лише раз на день, інші – вранці, в обід і ввечері.

Читайте також: Як підвищити свою продуктивність на роботі: 7 корисних порад


Як легше досягати успіху

8. Вони за всяку ціну уникають зустрічей. Коли Кевін запитав мільярдера Марка Кубана про його головний секрет продуктивності, то той порадив ніколи не влаштовувати зустрічей, окрім дуже важливих випадків, адже зустрічі вбивають наш час. Також мільярдер порадив уникати зустрічей, коли це можливо, і якомога рідше їх ініціювати, а якщо вже проводите зустріч, то швидкою і по ділу.

9. Вони майже завжди кажуть "ні". Мільярдер Воррен Баффетт сказав одного разу, що різниця між успішними і дуже успішними людьми полягає в тому, що дуже успішні люди майже завжди відмовляють.

10. Вони слідують правилу "80/20". Це відомий закон Парето: 80% результату виходить з 20% діяльності.

11. Вони вміють розподіляти завдання іншим. Продуктивні люди не питають: "Як я можу це зробити?", натомість задають запитання: "Як це може бути зроблено?" і самотужки роблять якомога менше речей.

12. Успішні люди прагнуть робити все "в один дотик". Якщо справа займає більше 5-10 хвилин, вони розбираються з нею негайно. Це позбавляє від стресу, адже тоді справу не доведеться тримати в умі. І це більш ефективно, адже їм не доведеться перечитувати і заново оцінювати лист (або будь-яку іншу задачу).

13. У них є постійні ранкові ритуали. В більшості випадків успішні люди дбають вранці про своє тіло за допомогою води, здорового сніданку і вправ, а для розуму використовують медитації, молитву, читання або ведення щоденника.

14. Успішні люди дбають про те, щоб зберігати енергійність. Вони не пропускають прийом їжі, сон або перерви. Вони розглядають їжу як паливо, сон – як відновлення, перерви – як можливість перезавантажитися, щоб зробити ще більше.

Хто такий Тревіс Бредберрі? Володар престижних нагород і співавтор бестселера "Емоційний інтелект 2.0", співзасновник TalentSmart, світового лідера з тестування та навчання емоційного інтелекту, що працює з 75% компаній зі списку Fortune 500. Його книги перекладені на 25 мов і продаються в 150 країнах світу. Він також співпрацював з виданнями Newsweek, Time, BusinessWeek, Fortune. Forbes, USA Today, The Wall Street Journal, The Washington Post, The Harvard Business Review.