Про це повідомляє uaprom.

"Ми боремося за нашу конкурентоспроможність, проводили безсонні ночі, щоб у минулому місяці вийти на довоєнні показники виробництва – з 160 тис. т до 270 тис. т. Але зараз ми змушені знизити виробництво через те, що "Укрзалізниця" не привезла вугілля з портів", – сказав він у п'ятницю в ході громадських слухань проекту наказу Мінінфраструктури про підвищення залізничних тарифів на 22,5% з 1 жовтня.

За його словами, щоб конкурувати на ринку, АКХЗ повинен нарощувати виробництво.

"Чому УЗ йде за стандартним шляхом підвищення тарифів, а не працює над своєю операційною ефективністю? Ряд продукції ми вже перевозимо автотранспортом. Наприклад, бензол в Чехію і Польщу ми веземо вантажівками", – зазначив М. Магомедов.

Крім того, гендиректор повідомив, що у зв'язку з ситуацією на залізниці коксохім змушений був піти на зміну технології.

"Сировина на сусідній "Інкор" ми веземо авто, які в 3-4 рази дешевше. Тобто, в умовах військової логістики автомобільний транспорт дешевше", – констатував він.

У відповідь в. о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов заявив, що залізниця відчуває серйозний дефіцит робочого парку тяги.

"По деяких дільницях я поставив завдання піднімати парк локомотивів. Але це не питання сьогоднішнього дня, це системне питання, 25 років ми з'їдали амортизацію. Ще тоді треба було інвестувати. Це результат багаторічної неправильної тарифної політики УЗ", – констатував Е. Кравцов.