Сестра дружини моряка повідомила, що ніхто не подзвонив та не попередив про трагедію.

Читайте також: Прапор Панами і вугілля з Донбасу: експерт пояснив підозрілі деталі затонулого судна в Туреччині

30-річний Руслан Боднік – моряк та друг капітана пішов у рейс чотири місяці тому. Вже навесні він мав би бути вдома з родиною, втім не склалося. Вантажний корабель, у якому був Руслан, вийшов з російського порту "Азов" і потонув біля північної турецької провінції Самсун.

Він вже давно був у плаванні. З рейсу повертався навесні, все літо зазвичай був вдома, а вже на Новий рік та інші свята він знов йшов у плавання,
– зазначила сусідка Олена.

На судні "Волго-Балт 214" було 13 членів екіпажа, з яких 11 українців. Решта – громадяни Азербайджану. Турецька влада повідомила: вижили семеро, шістьох знайшли мертвими. Людям дивом вдалося протриматися у крижаній воді п'ять годин. Вцілілих рятували за допомогою гелікоптерів, човнів і літака.

Рятувальна операція вцілілого екіпажа судна
Рятувальна операція вцілілого екіпажа судна "Волго-Балт 214"

У родині Бодніка понад усе чекали на фото та відео рятувальної операції, проте Руслана у списку врятованих, на жаль, немає. Востаннє чоловік зв'язувався з родиною 5 січня, перед тим, як перетинав турецький кордон. Друзі пригадують, що він скаржився на застарілий корабель, адже "Волго-Балт 214" збудований ще у радянські часи 1978 року.

За даними іноземних ЗМІ, судно розкололося і потонуло через удар хвилі. На ньому перевозили вугілля. Спочатку судно плавало під російським та радянським прапорами, а зараз – під панамським. У Міністерстві з питань тимчасово окупованих територій не виключають, що судно могло перевозити вугілля, яке добували на окупованих територіях Донецької та Луганської областей.

До слова, судно та його власник зараз – у так званому "чорному списку" за те, що ігнорував заборону заходили в порти анексованого Криму.