Hyundai Sonata

Компанія Hyundai привезла до Нью-Йорка нову Sonata. Ззовні седан став більш строгим і соліднішим. Новий стилістичний курс корейці називаються Fluidic Sculpture 2.0, що ніби натякає — це еволюція попереднього автомобіля. Хоча спільного у них мало.

Крім екстер'єру, у Sonata й абсолютно новий салон. Мова йде не лише про оформлення, а й про технології. Так, тут є колінна подушка безпеки водія, адаптивний круїз-контроль з функцією екстреної зупинки, автоматичне перемикання ближнього та дальнього світла. У дорожчих комплектаціях — 8-дюймовий сенсорний дисплей. Також усі сидіння отримали підігрів, а на задньому склі з'явились жалюзі.

У технічному плані — теж чимало інновацій. У седана — новий, жорсткіший кузов і модернізована ходова частина, налаштована у бік кращої керованості.

Автомобілю відрядили пару бензинових двигунів, об'ємом 2 літри. Перший видає 150 конячок і може працювати на пропані, а другий розвиває 168 сил.

У топовій версії Sonata обладнають 2.4-літровим агрегатом з віддачею майже дві сотні кінських сил (193). Коробки передач — "механіка" і "автомат", обидві шестиступнічасті.

Продажі нового Hyundai Sonata стартують вже влітку.

Ford Mustang 50 Year Limited Edition

Ford Mustang відзначає 5-річчя! На автошоу в Нью-Йорку Ford показав ювілейну версію Mustang.

На Нью-Йоркському автошоу представили ювілейну версію культового масл-кара. Автомобіль сконструйований на базі моделі останньої, вже шостої генерації, яка лише нещодавно вийшла на ринок.

Такий Mustang може бути пофарбований лише у білий або блакитний колір. А від звичайної версії авто відрізняється іншою решіткою радіатора і логотипами спецверсії.

Також покупцям доведеться обирати коробку передач — "механіку" або "автомат", обидві 6-ступінчасті. А от двигун лише один — п'ятилітровий V8 на 420 конячок. Такий же агрегат стоїть на зарядженому Mustang GT.

Ця модифікація, до слова, може похизуватися першою на серійних автомобілях системою прогріву шин. Функція називається Line Lock і вмикається з бортового комп'ютера.

Працює вона доволі просто: гальмами блокує передні колеса, а задні — відпускає.

Таким чином водій може спокійно палити задню гуму, не боячись перегріти гальма. Щоправда, у Ford одразу попередили — участь у вуличних перегонах анулює гарантію.

Що ж до ювілейної моделі, всього планують випустити 1964 екземпляри. Ця цифра символізує рік виходу першого Mustang у світ.

Dodge Charger & Challenger

Компанія Dodge привезла до Нью-Йорка одразу дві новинки: рестайлінгові седан Charger і купе Challenger.

Зміни у дводверці настільки малопомітні, що про них навіть немає сенсу говорити. А от над Challenger попрацювали серйозніше.

Американці запевняють, що практично всі кузовні панелі є новими, однак найвиразнішим нововведенням стали примружені фари зі світлодіодами.

Салон у седана теж абсолютно новий. Тут інша панель приладів, нове кермо та важіль коробки передач. Є сенсорний дисплей і точка доступу Wi-Fi.

У гамі двигунів Challenger — два агрегати: майже трьохсотсильний V6 та бензиновий ненажера V8, який видає на 80 конячок більше. Обидва працюють в тандемі з 8-ступніастим "автоматом".

У США продажі оновлених Dodge стартують наприкінці цього року.