Ви, знаєте, вчора на зустрічі глав коаліцій з президентом не обговорювалося майбутнє цієї коаліції. Вчора було обговорено процес, як ця коаліція повинна працювати.

І ми готові працювати в цій коаліції доти, поки вона буде робочою. Що таке робоча коаліція? Це коли є стіл. За столом сидять люди, які мають спільну мету. Але, можливо, мають різні інструменти досягнення цієї мети. І вони не встають з-за того столу, поки не знайдуть рішення.

Наприклад, коли прем'єр-міністр України, що він не може порахувати тарифи так, щоб їх знизити, то ми разом повинні зробити неможливе. І ми разом повинні зробити так, щоб ці тарифи були адекватні до економіки.

Так, ми озвучували умови, за яких ми не покинемо коаліцію. І це чіткі умови по кожній з галузей. Ми не хотіли б ставити чітких термінів – нам важливий сам результат. Виконання наших вимог. І не варто називати це шантажем.

І все ж: перший термін, і ми це обговорюємо на фракції, це місяць. Якщо ми протягом місяця не побачимо таких дій, то далі подивимося, якщо є тенденція до дій, до результату, ми далі працюємо. Ми прийняли рішення, що якщо залишиться навіть один міліметр можливої ​​якості роботи коаліції, ми будемо там. Навіть якщо це буде невигідно нам політично. Тільки так.

Насамперед йдеться про Генеральну Прокуратуру. Основний орган за визначенням це саме генеральна прокуратура. І сьогодні де-факто Генеральної Прокуратури немає. Чому? Є два приклади. Один дворічної давності майже. А другий річної давності. Навіть неприємно про це говорити, що жодна справа про вбивства під час Революції Гідності не дійшла до суду. Бо організацією, яка повинна була прийняти справу і занести в Суд, є генеральна прокуратура.

Друге, міністр АПК подав 166 справ у Генеральну Прокуратуру на 95 мільйонів гривень зерна, яке виїхало з України за два роки, а гроші за неї не зайшли до України. Ніякої справи! Тільки викликають міністра на допити. Тобто якщо немає основного інституту нагляду та покарання в державі, такої держави немає.

Тому, насамперед, Президент України повинен внести до парламенту подання на зняття генерального прокурора. Призначити процедуру його призначення. І це повноваження Президента - представити генерального прокурора.

Ми не боїмося при цьому узурпації силового блоку. Ми виконуємо свої повноваження противаги, а владу в країні, підкреслюю парламентсько-президентської, це влада балансів, ваг і противаг. І сьогодні виконуємо, добре-погано, свою функцію противаги у президентській владі в країні. І це нормальна природна політична функція парламенту.

Я думаю, що більше з Фракції "Самопомочі" не втече жодної людини, жодної. Тому що ці люди, які пішли, які прийняли своє політичне рішення. Так, адже це їх політичне рішення.

Мені, безумовно, було важко прийняти таке рішення. Тим більше, коли мова йшла про перший номер в списку, але мені допоміг відповісти, як це не буде магічно звучати, і вибачайте, будь ласка, Андрій Шептицький. І коли я, після того що сталося, поїхав додому і був на службі, присвяченій Дню народження Андрія Шептіцкого. Таке життя, і треба йти далі.

Ми два дні підряд по 5 годин дискутували по цій темі. Тому що для кожного це було дуже складно, бо ж це важливі люди. Вони і по сьогоднішній день залишаються важливими людьми. Два дні по 5 годин важкої дискусії, яка народжує результат, який ніхто не очікував, коли заходили на фракцію. Це ми попередили Анну, бо хотіли бачити її з собою.

Друге, ми попросили її залишити посаду голови комітету, тому що в тій дискусії були знайдені справжні причини. Міжнародне співтовариство не знало про нашу позицію за дев'ять місяців, яка була у фракції щодо війни і міжнародної політики України. І цю функцію не виконала керівник комітету, яка представляла, в тому числі і нашу позицію.

Більше — дивіться у програмі.