Такі дані отримав Кабінет міністрів у ході свого дослідження, повідомив урядовий уповноважений з питань дерегуляції Михайло Бродський.

"Кабмін проаналізував дані за вартістю "вхідного квитка" у найбільші українські торговельні мережі — скільки треба заплатити, щоб виробникові дозволили просто викласти свій товар на полицю? Дивіться: щоб викласти один різновид товару, треба платити в мережі "Метро" — 560 тис. грн., "Фуршет" — 682 тис., "Караван" — 150 тис., "Велика кишеня" — 228 тис., "АТВ" — 1 млн. 147 тис. гривень. Аналогічні умови і в аптечних мережах. А ще треба платити за те, що товар розмістять на вигідному місці, де його помітить більше покупців", — сказав М. Бродський.

На думку урядового уповноваженого, подібна ситуація більш за все грає на руку імпортерам, які за допомогою різних схем уникають оподаткування.

"Таким чином, вітчизняному бізнесу робота на ринку обходиться дуже дорого, й імпортери, які не платять ПДВ і не несуть додаткових витрат, мають величезні переваги", — упевнений М. Бродський.