Рекордний прибуток Netflix: скільки грошей принесе "Гра у кальмара"

18 жовтня 2021, 12:13
Читать новость на русском

Джерело:

Bloomberg

Найпопулярніший серіал в історії Netflix "Гра у кальмара" принесе компанії майже 900 мільйонів доларів. При цьому компанія вклала всього 21 мільйон доларів у виробництво серіалу.

Netflix – це стримінговий сервіс. Тобто компанія продає дозвіл не на перегляд конкретного фільму чи серіалу, а місячну підписку на перегляд всієї бібліотеки відео. При цьому у компанії є показник, за яким вимірюють, скільки грошей приносить той чи інший проєкт. Так, за оцінкою, "Гра у кальмара" принесене 891,1 мільйона доларів. Тобто у понад 40 разів більше, ніж вклали.

Цікаво Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно

Важливі цифри:

  • Близько 132 мільйонів людей переглянули принаймні дві хвилини "Гри в кальмара" протягом перших 23 днів шоу. Це новий рекорд для Netflix. Перед тим статус найбільш популярного серіалу зберігав "Бріджертони".
  • 89% людей, які розпочали дивитися серіал, подивилися принаймні 75 хвилин (більше одного епізоду);
  • 66% глядачів, або 87 мільйонів людей, додивилися серіал за перші 23 днів.
  • Загалом, люди витратили понад 1,4 мільярда годин на перегляд цього серіалу.

Значення "Гри у кальмара" для Netflix

Спочатку пандемія коронавірусу грала на руку компанії Netflix. Адже всі люди на карантині хотіли себе чимось зайняти, і однією з домашніх розваг якраз і були фільми та серіали. Проте згодом коронавірус почав створювати проблеми й для таких компаній як Netflix. Адже пандемія не лише тримала людей вдома, але й заважали знімати нові фільми й серіали.

Тож перша половина 2021 року була не найсприятливіша для компанії. Зате серіал "Гра у кальмара" суттєво покращив ситуацію для Netflix, особливо в очах інвесторів. Акції компанії зросли майже на 7% з часу виходу "Гри у кальмара" 17 вересня. Капіталізація компанії сягнула 278,1 мільярда доларів. 

Ми вважаємо, що Netflix знайшов обґрунтовану та прибуткову стратегію, намагаючись інтернаціоналізувати контент, і" Гра у кальма" – ідеальний приклад,
– зазначив Майкл Пахтер, аналітик Wedbush Securities. 

Що відомо про "Гру у кальмара"

Це південнокорейський серіал, сюжет побудований навколо гри, де з однієї сторони приз у 45 мільярдів вон, а з іншого – смерть. У 9 епізодах глядачі спостерігають як гравці проходять 6 ігор, якими граються звичайні діти на вулицях.