Про це в своєму матеріалі повідомляє видання Центр Транспортних Стратегій.

Крім того, як повідомляють представники промисловців, додаткові витрати на вантажоперевезення знижують конкурентноздатність українських виробників. В цілому очікується припинення інвестиційних програм, зниження обсягів виробництва та скорочення темпів модернізації.

Виробникам доведеться відмовитися від амбітних планів щодо підвищення зарплат в галузі, це ще більше посилить проблему трудової міграції, через яку галузь продовжує втрачати кваліфіковані кадри. В окремих галузях будуть зупинятися цілі підприємства, в інших буде скорочуватися рентабельність. В кінцевому підсумку ті темпи зростання економіки і ВВП, які планував Кабмін, будуть істотно уповільнені, тому що всі галузі будуть працювати на те, щоб вирішити проблеми, які виникнуть в УЗ,
– заявив в матеріалі голова Федерації металургів України Сергій Біленький.

Раніше бізнес-співтовариство висловилося однозначно проти автоматичної індексації тарифів на вантажні перевезення.

Читайте також: Автоматична індексація тарифів на вантажоперевезення – стимул чи загроза для економіки від УЗ

"Автоматична індексація, фактично, виключає бізнес з дискусії про збільшення залізничного тарифу і дозволяє з/д монополісту необмежено збільшувати витрати вантажовідправників, як підвищуючи регульований тариф, так і збільшуючи вартість послуг з користування вагонами "Укрзалізниці", що автоматично збільшувати вартість користування вагонами приватного парку", – заявило, в свою чергу, бізнес-співтовариство, повідомляє ЦТС.