Японські вчені на початку 2000-х років вивчали вплив вживання часнику на рівень тестостерону у щурів, передає Мenslife.

Читайте також: Опубліковано "чорний список" продуктів, які не варто їсти перед сексом

З'ясувалось, що сушений часник підвищував рівень тестостерону як у самців, так і у самок. Та якщо для чоловіків це добра новина, для жінок – навпаки.

Це призводить до безпліддя, порушення менструального циклу, росту волосся "за чоловічим типом" та іншого.

У 2003-2011 роках вчені проведи ще одне дослідження – вплив від споживання свіжого часнику на чоловічий організм.

Тут науковці виявили чимало негативу, споживання свіжого часнику знижує рівень тестостерону в тканинах яєчок і плазмі крові, збільшує кількість порожніх насіннєвих канальців та знижує масу передміхурової залози.

Виявилось, що подрібнений свіжий часник і сухий часниковий порошок містять різні біологічно активні речовини.

У сирому часнику є алліїн та фермент алліназа. Під час споживання при їхній взаємодії утворюється речовина алліцин, яка вбиває не лише бактерії, але і клітини тестикул, знижуючи рівень тестостерону.

А у складі сухого часнику входить діаллілдісульфід, який гальмує окисне пошкодження тканин передміхурової залози і тим сприяє підвищенню рівня тестостерону у самців.

Тож, зі слів фахівців, якщо збільшувати рівень тестостерону цим продуктом – краще вживати сухий часник. Але не забувайте за запах, який може зіпсувати вам секс.

Більше новин, що стосуються лікування різноманітних захворювань, медицини в Україні, здорового способу життя та харчування, вагітності та пологів, відкриттів у сфері медицини та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.