Архів
Курси валют
Погода
20°C
22°C 15°C
  • середа
    23°C 17°C
  • четвер
    24°C 19°C
  • п'ятниця
    23°C 19°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Чим отруїлися діти у таборі під Києвом: фахівці озвучили відповідь

У Держпродспоживслужбі з’ясували, що дітям, які отруїлися у таборі "Славутич" у Переяслав-Хмельницькому районі Київщини, на підвечірок видали йогурти термін споживання яких сплив.

Про це повідомляє прес-служба Держпродспоживслужби. 

Читайте також: Отруєння дітей у таборі під Києвом: в установі відкидають усі звинувачення

Було з’ясовано, що 30 червня, згідно меню, 226 дітям закладу на підвечірок видали йогурти з наповнювачем "Злаки" та з лактулозою місцевого виробника, термін споживання яких спливав 1 липня.

У ході епідрозслідування було встановлено, що 30.06.2018 тренери вилучили у вихованців 26 йогуртів, які видали на підвечірок, та зберігали їх без дотримання відповідного температурного режиму у власних кімнатах і повернули дітям для споживання через добу,
– зазначається у повідомленні. 

Додається, що станом на 3 липня одна дитина із попереднім діагнозом "енцефаліт" знаходиться у важкому стані в Національній дитячій спеціалізованій лікарні "ОХМАТДИТ", ще 11 знаходяться у задовільному стані. Із них 10 дітей батьки забрали додому, а одна дитина залишається в ізоляторі табору.

Нагадаємо, що 2 липня на Київщині у приватному дитячому таборі трапилося масове харчове отруєння дітей: 12 дітям стало погано, а 1 дитина впала в кому.

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук