Як розповіла The Guardian директорка компанії Stylus Емілі Гордон-Сміт, в останні кілька років чоловіки по всьому світу активно цікавляться послугами оформлення брів за допомогою воску або ниток.

Читайте також: Тонкі брови-ниточки Ріанни можуть стати новим трендом: користувачі в шоці

"Прогресивні споживачі розмивають кордони між жорсткою маскулінністю і м'якою жіночністю, що формує нове ставлення до краси і чоловічому догляду", – зазначила вона.

Засновниця Blink Brow Bar Ваніта Парті погоджується з колегою і підтверджує збільшення кількості клієнтів-чоловіків, які хочуть мати доглянуті брови.

"Зараз в усіх сферах чоловічого догляду набагато менше стереотипів. І доглянуті та з правильною формою брови – просто один з аспектів повсякденного догляду", – додала вона.