Про це в коментарі сайту "24" розповів директор консалтингової компанії "Вільям-Інвест-Експерт" Віктор Медвідь.

Він пояснив: амортизація – це бухгалтерська операція. Наприклад, ми взяли яблуко за п'ять гривень, продали за десять. А на п'ять гривень прибутку купили інше яблуко. По бухгалтерії маємо "нуль" прибутку, а два яблука уже є. Тобто це збільшення оборотних коштів.

Якщо попередні роки вони не проводили цю амортизацію у повному об'ємі, у цьому році її провели на папері. По суті ті збитки, які є, – це паперові збитки. А насправді ці гроші повинні йти на відновлення залізничних шляхів,
– підкреслив Медвідь.

За словами експерта, йдеться про десятки мільярдів гривень реального прибутку, який отримала "Укрзалізниця". Загалом, каже фахівець, "Укрзалізниця" прибуткова. За "нормального" керівництва вона може генерувати прибуток близько 30-40 млрд гривень. Це більше за нинішній оборот компанії, підсумував Медвідь.

Нагадаємо, "Укрзалізницю" впродовж цього і наступного року планують розділити на 5 компаній. Бізнес-модель підприємства буде побудована на п'яти бізнес-вертикалях: вантажні перевезення та логістика, пасажирські перевезення, інфраструктура, послуги тяги, виробництво та сервіс.

Читайте також: Розділитись, щоб реформуватись: чи має шанс "Укрзалізниця" стати кращою