Таких висновків дійшла Міжнародна Маркетингова Група, проаналізувавши результати опитування споживачів.

Майже половина опитаних (49%) відповіла, що не зменшить споживання улюбленого напою після скандалу.

32% — зменшать його споживання, 15% — повністю відмовиться від покупки Coca-Cola,
— показують результати опитування.

Скандал спонукав відмовитись від напою переважно молодих споживачів у віці 18-25 років (22%). Водночас не відмовляться від споживання Coca-Cola переважно люди у віці 41-50 років (22%).

Довідка ММГ: Річний прибуток компанії Coca-Cola в Україні становить приблизно 2,5 млрд гривень. Втрата 15% споживачів зменшить її прибуток щонайменше на 375 млн грн.

Нагадаємо, на початку січня розгорівся скандал і пролунали заклики бойкотувати товари компанії Coca-Cola. Це сталось після того, як в офіційному російському пабліку компанії в соцмережі "ВКонтакте" з'явилась святкова карта Росії з незаконно окупованим Кримом.

Після цього, щоправда, українські дипломати домоглися від Coca-Cola офіційних вибачень.