Таку думку висловив народний депутат, глава Радикальної партії України Олег Ляшко, пише Uaprom.

"Це чистої води корупція. Я сподіваюся, що правоохоронні органи розберуться, чому у посередників, які нічого не виробляють, немає дефіциту рухомого складу, а у національного виробника, зокрема, металургійних підприємств, є дефіцит", – сказав він журналістам в ході відвідин "Запоріжсталі" у четвер.

За його словами, зникає цей дефіцит вагонів у металургів тільки тоді, коли "десь підмазали".

Говорячи про перспективу підвищення з/д тарифів, О.Ляшко висловив підтримку тим інвестиціям в реконструкцію і модернізацію залізниці.

"Але це не повинно робитися за рахунок і на шкоду національного виробника. Повинен бути баланс, ми розуміємо необхідність оновлення й рухомого парку, і реконструкцію дорожніх шляхів і так далі, але повинна бути золота середина – баланс між інтересами національного виробника і інтересами залізниці. У підсумку, ми повинні працювати на інтереси країни, щоб Україна процвітала, щоб вона була багатшою", – констатував нардеп.

Як повідомлялося раніше, представники гірничо-металургійного комплексу неодноразово скаржилися на брак вагонів для забезпечення діяльності підприємств. Зокрема, УЗ створює дискримінаційні умови і демонструє непрозорість в питанні розподілу вагонів.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що на "Укрзалізниці" створено тіньовий бізнес при розподілі вагонів.