Проект створювали три роки. Продюсери були переконані, що на американському телеринку назріла нагальна потреба у цілодобовому музичному телеканалі. Як виявилося, засновники MTV не прогадали, а їхнє дітище з роками стало №1 в індустрії розваг.

Першим кліпом, який вийшов у ефір каналу, був "Video Killed the Radio Star" гурту The Buggles. Музика була вкрай різноманітною, тому аудиторія каналу збільшувалася скаженими темпами. Лише за якихось півроку MTV могло похвалитися двомільйонною аудиторією. А гнучка політика каналу та надзвичайно різноманітна програма лише приваблювала нових глядачів.

Продюсери найвідоміших музичних виконавців дуже швидко зрозуміли, що завдяки MTV їхні підопічні можуть стати ще популярнішими. Тому канал став дієвим маркетинговим інструментом. Адже саме на MTV стали виходити прем’єри кліпів топ-20 американських виконавців — починаючи від Мадонни і Майкла Джексона і до "Нірвани" та "Корна".

З роками телеканал почав транслювати не лише кліпи, але і повномасштабні шоу, музичні програми та навіть мультфільми. Чого лише вартують знамениті "Бівіс і Батхед". Аудиторія MTV — підлітки та молодь.

Завдяки грамотній маркетинговій політиці та вдалому стратегічному плануванню канал займає перші місця у різноманітних телерейтингах. Прибутки від діяльності MTV вимірюються у мільярдах доларів, а сам канал впевнено і стабільно розвивається.