Про це повідомив колишній головний інженер ОСП "Судноверф Україна" ДП "Одеський морський торговельний порт" Олексій Мусатов, пише "Обозреватель".

"Заява була підготовлена, але не була передана правоохоронним органам, в зв'язку з тим, що не було документів. Ми їх намагалися отримати, зараз вже їх отримали, але для того, щоб зберегти контроль над ходом справи, сьогодні його підписують інші народні депутати міжфракційного депутатського об'єднання. Їх п’ять – від чотирьох парламентських фракцій, там і Радикальна партія, і "Народний фронт", і БПП, і "Опозиційний блок". У понеділок ми вносимо до реєстру і починаємо займатися цим", – повідомив Олексій Мусатов, який є помічником очолює об'єднання депутата Дениса Силантьєва.

На думку опитаних експертів, якщо Володимиру Омеляну вдасться продати "ТИСу" буксирний флот Одеського порту, це стане прикладом тіньової схеми приватизації українських портів по частинах. Можливо, що аналогічні схеми "дерибану" вже підготовлені і чекають своєї години в інших українських портах. Їх реалізація призведе до подальшого падіння доходів і збитків державних портів, пише "Обозреватель".

Нагадаємо, 10 листопада ЗМІ оприлюднили документи, які свідчать про те, що Міністерство інфраструктури планує продати головний актив Одеського морського торгового порту – буксирний флот, який приносить держпідприємству близько 85% прибутку. Ціна, за якою чиновники планують реалізувати 12 буксирів, становить 50 мільйонів доларів. Приблизно стільки буксири заробляють за три роки роботи. При цьому, згідно з умовами угоди, лише 25 мільйонів з 50-ти будуть виплачені покупцем після підписання угоди, решта суми буде виплачуватися протягом 10 років (2,5 мільйона доларів на рік). Згідно з опублікованими документами, покупцем виступає P&O Maritime (дочірня група DP World, яка належить уряду ОАЕ). Однак ініціатором, посередником і ймовірним вигодонабувачем угоди, за даними ЗМІ, є працююча в Одеському порту стивідорна компанія з російським корінням "ТИС".