За даними Комітету виборців України, фактичну агітацію проводять уже 16 політичних партій. Про це повідомив аналітик КВУ Денис Рибачок, пише 24 канал.

До теми Виборчий туризм у "ласі" зони: у КВУ попереджають про махінації на цьогорічних виборах

Активна рекламна кампанія ведеться вже від імені таких партій:

  • "Слуга народу"
  • "За майбутнє!"
  • "Перемога Пальчевського"
  • "Батьківщина"
  • "Свобода"
  • "Українська галицька партія"
  • "Пропозиція"
  • "Опозиційна платформа – За Життя"
  • "Сила людей"
  • "Демократична сокира"
  • "Духовна Україна"
  • "Європейська солідарність"
  • "Рідна країна"
  • "Європейська партія України"
  • "Рідний дім"
  • "Нові обличчя".

Проблема у тому, зазначає Рибачок, що виборчий кодекс чітко визначає: коли можна агітувати і коли – ні.

Від наступного дня, коли партію чи кандидата буде зареєстровано – тільки тоді можна проводити агітацію. До цього терміну агітація не дозволена,
– нагадали у КВУ.

Те, що вже є агітація від кандидатів, які не зареєструвалися – концептуальна помилка виборів в Україні. Оскільки постає питання: за які кошти ця агітаційна реклама оплачується, адже за виборчим кодексом агітматеріали має оплачувати виборчий фонд. Виходить, що витрати на це йдуть повз законодавство.

Яку агітацію вже спостерегли у КВУ:

  • зовнішня реклама на білбордах,
  • рекламні пости у соціальних мережах,
  • антиреклама і пошкодження агітаційних бордів інших кандидатів.