Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дорожнеча портових зборів в Україні б'є по транзитному та експортному потенціалу країни, – ЗМІ

12:20, 14 липня 2016 1146 Читать новость на русском
Морський порт
Морський порт / uk.wikipedia.org

Портові збори в Україні – чи не найвищі в світі. Це негативно впливає на транзитний потенціал і на обсяг експорту.

Про це йдеться в матеріалі "Таке дороге Чорне море", опублікованому у виданні minprom.ua.

"В останні пару років влада все активніше говорить про необхідність підвищувати конкурентоспроможність морських портів України, залучати в них інвестиції і т.д. Однак, окрім серйозної політико-економічної кризи, яка призвела до обвалу вантажопотоку, у вітчизняних портів є й інша проблема – завищені портові збори, що значно ускладнюють життя всім можливим вантажовласникам. Портові збори в Україні – чи не найвищі в світі. Так, фактична вартість суднозаходу в українські морські порти в 3-4 рази вища, ніж в аналогічних портах Китаю, Бразилії, Австралії, Туреччини, Нідерландів. Наприклад, суднозахід корабля класу capsize (дедвейт до 200 тис. тонн) в порт Південний – 420 тис. дол., тоді як в Констанці (Румунія) – 112 тис. дол., у Ердемирі (Туреччина) – 64,5 тис. дол.", – пишуть автори матеріалу.

Одна з причин такої ситуації – у тому, що розмір зборів і тарифів в українських морських портах досі визначається за методикою, розробленою в СРСР ще в середині ХХ століття, йдеться в статті.

На думку експерта організації Institute of Chartered Shipbrokers (Британія) Нікоса Марматсуриса, в такій обстановці дуже важко підтримувати і тим більше розвивати товарний експорт – всупереч словами українських чиновників, які багато говорять на цю тему.

Крім того, з початку 2016 року Кабмін ввів знижку у розмірі 50% на портові збори в українських морських портах для транзитних вантажів – але при цьому ставки для вітчизняних експортерів та імпортерів залишилися колишніми (100%).

Це призводить до того, що ті ж росіяни помітно економлять при відправці металу або іншої продукції через наші порти, а національний виробник за рахунок цього втрачає конкурентоспроможність, плюс за рахунок невиправдано дорогої логістики ціни на імпортні вантажі виходять завищеними,
– акцентує директор з морським перевезенням ТОВ "Метінвест-Шиппінг" Андрій Смирнов.

Галузеві асоціації металургів, рударів, хіміків і зерновиків пропонують невідкладно розширити 50%-ву портову пільгу на експортерів та імпортерів України – це стало б важливим фактором підтримки експорту в нинішній складній економічній ситуації.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук