Архів
Курси валют
Погода
24°C
29°C 17°C
  • середа
    22°C 14°C
  • четвер
    22°C 11°C
  • п'ятниця
    25°C 10°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Джіджі Хадід стала обличчям нової колаборації модних брендів H&M та Moschino

Джіджі Хадід для Maybelline
Джіджі Хадід для Maybelline / Фото з відкритих джерел

Супермодель Джіджі Хадід, яка лише недавно співпрацювала з брендом Tommy Hilfiger, тепер стала обличчям іншої яскравої колаборації брендів – H&M та Moschino.

Останнім часом все частіше можна зустріти таке явище, як співпраця кількох модних брендів чи зірок. Цього разу на експеримент вирішили піти такі представники мас-маркету як H&M та Moschino.

Читайте також: Джіджі Хадід презентувала стильну колекцію одягу разом з Tommy Hilfiger: яскраві фото

Про це повідомив сам креативний директор Moschino Джеремі Скотт на фестивалі Coachella в Лос-Анджелесі. Нова лінійка одягу надійде в продаж 8 листопада і включатиме 45 предметів одягу в жіночій колекції та 20 – в чоловічій.

Там є блискуче сріблясте плаття-парка. Речі з деніму, перероблені в щось зовсім інше. Пуховики та куртки вкорочені або, навпаки, занадто довгі. У колекції ніби змішаний одяг для спортзалу і вечірнього виходу, як наприклад, хокейний светр зі шлейфом,
– заінтригував Джеремі Скотт.

Обличчям нового кампейну стане зірка сучасного фешн-світу модель Джіджі Хадід.

 

Допис, поширений Moschino (@moschino)

 

 

Допис, поширений Moschino (@moschino)

 

 

Допис, поширений H&M (@hm)

 

 

Допис, поширений Moschino (@moschino)

 

Варто додати, що раніше H&M випускав спільні колекції з такими люксовими брендами, як Erdem, Balmain, Kenzo, Karl Lagerfeld і Versace.

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук