Стосунки із Гройсманом

– Більшу половину свого виробничого життя ми працювали в одній команді. Я не можу підтвердити, що він мав якусь принципову позицію щодо мого призначення. Коли формувався новий уряд, він мені задав просте питання, чи буду я з ним працювати. Я звісно погодився, хоча розмови про конкретну посаду не йшлося.

Після того, як був сформований уряд, всі були дуже різні. Проте сьогодні – ми згуртувалися як команда, яка спрямована на один результат.

Робочі обов’язки

– Мої повноваження спрямовані не на те, щоб контролювати міністрів, а щоб допомагати їм вирішувати певні завдання. А в першу чергу, допомагати вирішувати питання, які виникають на стикові міністерств.

Стан українських доріг

– Питання відновлення українських доріг – це базовий пріоритет діючого уряду. На початок діяльності уряду ми оцінили стан справ. Ця галузь в попередні роки фінансувалась лише залишками з бюджету, цих коштів вистачало лише на поточне утримання. Звісно, це призвело до негативних наслідків – боргів, арешту державних підприємств. Ми вирішили, що потрібно реанімувати ці підприємства, які можуть виконувати свою роботу.

Ми знайшли фінансові ресурси, щоб погасити борги. А з квітня почали ямковий ремонт на дорогах загальнодержавного, регіонального та обласного значення.

– Нам вдалося провести ремонт дороги Одеса – Рені. Я пишаюсь ремонтом доріг в західному регіоні.

Робота Кабміну

– Найправильніша оцінка уряду і Прем’єр-міністра – це думка українців. Той обсяг роботи, який був зроблений в поточному році, в рази більший, аніж в попередні роки. Але і цього не достатньо. Наприклад, в Україні 170 тисяч кілометрів доріг державного значення. 90% з них потребували ремонту. Але наш пріоритет – не створити компанії в політичному плані, а підійти систематично до вирішення цієї проблеми.

Ми взяли на себе зобов’язання привести українські дороги до нормального технічного стану. Цей процес завершиться орієнтовно в 2017-2018 році,

Кошти для ремонту доріг

– В проекті державного бюджету передбачено 14,5 мільярдів гривень на ремонт доріг. Окрім того, є кошти міжнародних фінансових організацій на реконструкцію доріг. Наприклад, на ремонт доріг Київ – Полтава, Київ – Одеса, а також під’їзних шляхах до Києва.

Високі тарифи на комуналку

– З часів незалежності уряд і держава завжди боролися з тарифами. Завдяки ресурсам з державного бюджет утримувалися низькі тарифи, але проблематика не вирішувалася. Створювали лише схеми, де процвітала корупція.

Ми повинні направляти ресурси бюджету не на утримання низьких тарифів, а на підвищення рівня життя українців.

Оцінка роботи Бальчуна

– Команда, яку очолює Войцех Бальчун, – одна із кращих. Таке підприємство, яке має також і стратегічне значення, довели до такого стану не за рік і не за три. Бальчун зумів дещо стабілізувати цю ситуацію.

Є інформація, що він не зекономив обіцяних 7 мільярдів гривень. Проте якщо в 2015 році "Укрзалізниці" отримала збитків на 15 мільярдів, то в 2016 році, за прогнозами, підприємство вийде на прибуток 300 мільйонів гривень. А щоб вийти на прибуток, потрібно ще усунути збитковість.

Торгівля з окупованими територіями

З окупованих територій ми отримуємо вугілля марки А в обсязі близько 9 мільйонів тонн у рік.

– Вугілля там видобувають українські компанії, які зареєстровані на території України і сплачують податки в державний бюджет. Є багато компаній, які ведуть бізнес в плані поставки вугілля. Звісно, це дуже ризиковано.