Про це сказав адвокат ЮФ "Ілляшев та Партнери" Микола Алексюк у коментарі ZN.UA.

"Приходу на український ринок приватних автодилерів – за прикладом країн ЄС – цей закон не сприяє", – наголосив адвокат.

Ще більш дискусійним є обмеження на придбання автомобілів, вироблених до 1 січня 2010 року, оскільки для більшості потенційних покупців інтерес виникає щодо дешевих авто виробництва 2002-2010 років.

Читайте також: Вживані авто за зниженими акцизами: коротко і зрозуміло

"Вікове обмеження було встановлено законодавцем для дотримання норм екологічної безпеки. У той же час ніяких розрахунків потенційної шкоди навколишньому середовищу пояснювальна записка до законопроекту не містить, тому у цьому контексті законодавець, очевидно, діяв, не забуваючи і про інтереси дилерів та імпортерів нових автомобілів" , – переконаний експерт.

Він також додав, що скептики дорікають авторам закону в тому, що покупка авто з країн Центральної і Західної Європи (країн з найнижчими цінами на б/у авто) вимагає отримання шенгенських віз, це на практиці звузить коло осіб, які зможуть скористатися тимчасовими пільгами.

Нагадаємо, що 31 травня Верховна Рада схвалила закон про тимчасове зниження ставок акцизного збору на вживані легкові автомобілі. Відтак, ставки акцизного збору знижуються на період до 31 грудня 2018 року. 4 липня Президент України Петро Порошенко нарешті підписав закон про вживані авто.