Пише "Дзеркало тижня" із посиланням на дані техніко-економічного обґрунтування модернізації "Південного" й "Північного" газотранзитних коридорів, підготовленого Mott MacDonald на замовлення НАК "Нафтогаз України".

Експерт, зокрема, рекомендує впродовж найближчих 8-10 років інвестувати мінімум 2,8 млрд. дол. у міні-проекти для підтримки системи в робочому режимі. За даними компанії, крім проектних і будівельних неточностей, Гтс в основному виходить з ладу через відсутність належного фінансування планових робіт.

Аварії ж результат заводських дефектів і корозії або ж будівельних недоліків при укладанні лінійної частини трубопроводів і будівництві компресорних станцій. Загалом Mott MacDonald визнав високим рівень компетенції фахівців "Укртрансгазу", який обслуговує систему. А її технічний стан ГТС не такий плачевний, як заявляє "Газпром".