Гран-прі Азербайджану відбувається на вулицях Баку, відтак це створює чимало аварійних ситуацій. Не став винятком і 2018 рік.
Читайте також: Samsung випустить лімітовану серію смартфонів Galaxy S9/S9+ для шанувальників Формули-1
Напередодні поул-позишн виграв представник Ferrari та лідер чемпіонської гонки Себастьян Феттель. За ним розмістилися два пілоти Mercedes Льюіс Хемілтон та Валттері Боттас, а також Даніель Ріккардо та Макс Ферстаппен з Red Bull. Замикав шістку ще один представник Ferrari Кімі Райкеонен.
Саме зіткнення фіна стало причиною того, що на трасу вийшли автомобілі безпеки вже на першому колі. Він зіштовхнувся з Естебаном Оконом з Force India, який був змущений зійти. Слідом за ним припинив гонку і пілот Williams Сергій Сіроткін, якого "зажали" в одному з моментів.
Коли гонка поновилася, Феттель відірвався від Хемілтона, останній залишив позаду партнера з Mercedes. На четверте місце вибрався навіть на короткий час пілот Renault Ніко Хюлькенберг, однак і він розбив свій болід і зійшов з траси.
Трійка лідерів була незмінною аж до 22 кола, поки британець не допустився помилки, через що був змушений достроково відправитися на піт-стоп міняти шини. Феттель зробив це пізніше, отримавши гандикап над суперниками. Red Bull відставали від місць на подіумі.
Читайте також: Спорт IQ. Формула-1
Своє слово пілоти Red Bull "взяли" на 40 колі. До цього Ферстаппен та Ріккардо боролися на трасі один з одним. Молодий голландець не був налаштований поступатися місцем своєму партнеру, хоча довелося. Все ж після піт-стопу він виїхав перший, і австралієць вирішив повернути собі позицію. Однак Ріккардо допустився помилки, не зумівши втримати болід у "брудному повітрі" позаду патрнера, тож обидва пілоти зіштовхнулися. Австрійська конюшня в одну мить втратила два боліди та залишилася без залікових очок. На трасу знову виїхали автомобілі безпеки. Згодом стюарди випишуть попередження обом пілотам.
Завдяки цьому у перший піт-стоп відправився Боттас і очолив гонку. За ним були Феттель та Хемілтон, Райкконен зайняв четверту позицію, а Серхіо Перес – п'яту. Після поновлення гонки Ромен Грожан мав бути шостим, однак він влетів у відбійник, коли прогрівав шини і вибув гри. Автомобілі безпеки залишилися на трасі. Гонку поновили лише за чотири кола до завершення.
Саме тоді і "розгорілися" найбільш драматичні події на трасі. Помилки допустився Феттель. Він занадто активно пішов у атаку на Боттаса і вилетів з траси, пошкодивши шини. Цим скористалися решту пілотів, залишивши німця позаду. Він опустився на п'яте місце. А пілоти Mercedes очолили перегони.
Читайте також: Міхаель Шумахер – легендарний пілот "Формули-1"
Та німецькій компанії не вдалося здобути дубль на гран-прі Азербайджану. Боттас, який йшов перший, теж наїхав на уламки і пробив шини. Фін був змушений зійти з траси на 49 колі, за два кола до фінішу.
Відтак першим фінішував Хемілтон. За ним фінішу добрався Райкконен. На третьому місці, попри 10-секундний штраф – Перес.
Феттель лише четвертий. Карлос Сайнс фінішував п'ятим, а Шарль Леклер – шостим.
Читайте також: Джон Сноу промчався по трасі Формули-1: фото та відео
Саме Леклера оргіназатори визнали пілотом дня. Він, як і Брендон Хартлі, у Азербайджані набрали свої перші залікові очки у Формулі 1.
Завдяки перемозі у Азербайджані Хемілтон зумів обійти Феттеля у особистому заліку. Тепер у чинного переможця Формули-1 70 очок, що на чотири більше, аніж у німця. Райконнен ж піднявся на третє місце, залишивши позаду свого співвітчизника Боттаса.
Варто додати, що завдяки другому місці Райкконена, Ferrari зуміли зберегти лідерство у Кубку конструкторів. Mercedes відстає на чотири очки.
Наступний етап Формули 1 відбудеться у іспанській Барселоні 11-13 травня.