Гран-прі Азербайджану відбувається на вулицях Баку, відтак це створює чимало аварійних ситуацій. Не став винятком і 2018 рік.

Читайте також: Samsung випустить лімітовану серію смартфонів Galaxy S9/S9+ для шанувальників Формули-1

Напередодні поул-позишн виграв представник Ferrari та лідер чемпіонської гонки Себастьян Феттель. За ним розмістилися два пілоти Mercedes Льюіс Хемілтон та Валттері Боттас, а також Даніель Ріккардо та Макс Ферстаппен з Red Bull. Замикав шістку ще один представник Ferrari Кімі Райкеонен.

Саме зіткнення фіна стало причиною того, що на трасу вийшли автомобілі безпеки вже на першому колі. Він зіштовхнувся з Естебаном Оконом з Force India, який був змущений зійти. Слідом за ним припинив гонку і пілот Williams Сергій Сіроткін, якого "зажали" в одному з моментів.

Коли гонка поновилася, Феттель відірвався від Хемілтона, останній залишив позаду партнера з Mercedes. На четверте місце вибрався навіть на короткий час пілот Renault Ніко Хюлькенберг, однак і він розбив свій болід і зійшов з траси.

Трійка лідерів була незмінною аж до 22 кола, поки британець не допустився помилки, через що був змушений достроково відправитися на піт-стоп міняти шини. Феттель зробив це пізніше, отримавши гандикап над суперниками. Red Bull відставали від місць на подіумі.

Читайте також: Спорт IQ. Формула-1

Своє слово пілоти Red Bull "взяли" на 40 колі. До цього Ферстаппен та Ріккардо боролися на трасі один з одним. Молодий голландець не був налаштований поступатися місцем своєму партнеру, хоча довелося. Все ж після піт-стопу він виїхав перший, і австралієць вирішив повернути собі позицію. Однак Ріккардо допустився помилки, не зумівши втримати болід у "брудному повітрі" позаду патрнера, тож обидва пілоти зіштовхнулися. Австрійська конюшня в одну мить втратила два боліди та залишилася без залікових очок. На трасу знову виїхали автомобілі безпеки. Згодом стюарди випишуть попередження обом пілотам.

Завдяки цьому у перший піт-стоп відправився Боттас і очолив гонку. За ним були Феттель та Хемілтон, Райкконен зайняв четверту позицію, а Серхіо Перес – п'яту. Після поновлення гонки Ромен Грожан мав бути шостим, однак він влетів у відбійник, коли прогрівав шини і вибув гри. Автомобілі безпеки залишилися на трасі. Гонку поновили лише за чотири кола до завершення.

Саме тоді і "розгорілися" найбільш драматичні події на трасі. Помилки допустився Феттель. Він занадто активно пішов у атаку на Боттаса і вилетів з траси, пошкодивши шини. Цим скористалися решту пілотів, залишивши німця позаду. Він опустився на п'яте місце. А пілоти Mercedes очолили перегони.

Читайте також: Міхаель Шумахер – легендарний пілот "Формули-1"

Та німецькій компанії не вдалося здобути дубль на гран-прі Азербайджану. Боттас, який йшов перший, теж наїхав на уламки і пробив шини. Фін був змушений зійти з траси на 49 колі, за два кола до фінішу.

Відтак першим фінішував Хемілтон. За ним фінішу добрався Райкконен. На третьому місці, попри 10-секундний штраф – Перес.

Феттель лише четвертий. Карлос Сайнс фінішував п'ятим, а Шарль Леклер – шостим.

Читайте також: Джон Сноу промчався по трасі Формули-1: фото та відео

Саме Леклера оргіназатори визнали пілотом дня. Він, як і Брендон Хартлі, у Азербайджані набрали свої перші залікові очки у Формулі 1.

Завдяки перемозі у Азербайджані Хемілтон зумів обійти Феттеля у особистому заліку. Тепер у чинного переможця Формули-1 70 очок, що на чотири більше, аніж у німця. Райконнен ж піднявся на третє місце, залишивши позаду свого співвітчизника Боттаса.

Варто додати, що завдяки другому місці Райкконена, Ferrari зуміли зберегти лідерство у Кубку конструкторів. Mercedes відстає на чотири очки.

Наступний етап Формули 1 відбудеться у іспанській Барселоні 11-13 травня.