Цього року лотерейний оператор "М.С.Л." вперше став партнером Центру "Розвиток корпоративної соціальної відповідальності (КСВ)" в проведенні репрезентативного дослідження з впровадження українськими компаніями соціальної відповідальності, пише УНН.
12 квітня 2018 року у рамках конференції "Бізнес, що змінює країну" були оголошені основні висновки. Загалом промоніторили близько 400 українських компаній. І таке тестування планують проводити кожні 5 років.
"Ми вважаємо, що це дуже важливо, коли в країні об’єднуються зусилля громадськості та бізнесу на користь суспільства. Для лотерей – це дуже природно. Девіз європейських лотерей – "Give it back to society", тобто: "Віддавати назад суспільству". І дуже важливо, що люди, які грають в лотереї, знають, що кошти, які надходять від лотерей, спрямовуються на певні соціальні потреби", – пояснив віце-президент компанії "М.С.Л." Євген Власенко.
У "М.С.Л." переконані, що лотерейний бізнес може компенсувати дефіцит державного фінансування у сфері розвитку культури нації. Цей тезис ліг в основу кейсу компанії, що був також представлений на конкурсі, фінал якого відбувся в рамках конференції.
"Цього року ми виставляли програму, пов’язану із підтримкою КМКФ "Молодість". Це – найвидатніший за всю історію України кінофестиваль, який дав путівку в життя багатьом молодим представникам кіномистецтва", – підкреслив Є.Власенко.
Всього в конкурсі взяли участь 28 компаній. Кейси учасників оцінювали міжнародні експерти. Окрім "М.С.Л.", свої проекти представили такі гіганти вітчизняного бізнесу, як: "Нова пошта", "Астарта", "МХП", "ДТЕК", "Coca-Cola", Credi Agricol, Watsons, "Енергоатом", "Фармак".