Представники банку запевняють, що проблеми були точковими та станом на вечір 15 лютого робота сервісів відновлена.

Важливо Сайт Міноборони перестав працювати

Водночас користувачі продовжують скаржитися на роботу сервісів. Повідомляється, що проблеми виникли у клієнтів банку з різних регіонів України. Що саме стало причиною збою, в "Ощадбанку" наразі не повідомили.

Водночас на запит Мінфіну в "Ощадбанку" відповіли, що банк проводить перевірку систем і підключає додаткові сервери, тому деякі сервіси можуть тимчасово працювати в обмеженому режимі.


Глобальний збій в "Ощадбанку" / Скриншот НВ

Пояснення банку

Згодом в "Ощадбанку" повідомили, що стали жертвою DDoS-атаки. Водночас у банку зазначили, що всі системи захищені та працюють в штатному режимі.

Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи "Ощад24/7" через додаткове навантаження на канали зв'язку. Перепрошуємо за можливі тимчасові незручності. Ми разом працюємо над тим, щоб відновити штатну швидкість роботи системи,
– наголосили у пресслужбі.

Що таке Ddos-атаки

Це різновид хакерської атаки, за якої на сервер сайту подається велика кількість запитів. Він не встигає усі відкрити й по суті зависає. Через це користувачі, які у звичайному режимі заходять на сайт, втрачають доступ до ресурсу.

Не лише "Ощадбанк"

Збій 15 лютого стався і в роботі ще одного державного банку. Мовиться про "Приватбанк", користувачі якого приблизно о 17:00 не могли увійти в інтернет-банкінг ні через телефон, ні через ПК.

Як вказали у "Приватбанку", збій стався через проблеми із сервером. Журналісти 24 каналу намагаються додзвонитися до пресслужби, аби отримати детальніший коментар.