Гордість україни
Назар Романів

Українські соки, які припали до смаку ситій Європі та навіть у далекій Канаді. Яблука, з яких вичавлені соки, вирощені на українській землі й доглянуті дбайливими руками вітчизняних садівників. "Ми робимо сік не з води, а з натуральних фруктів", – так з належною гордістю за свій продукт розповідає про власну справу Назар Романів. Підприємець із Прикарпаття, який зумів вивести скромний сімейний бізнес на міжнародні ринки.

Бізнес почався з родинного яблуневого саду

Починалося все з того, що Назарів батько купив земельну ділянку, і заклав на ній яблуневий сад. А коли у Назара з’явилися свої діти, він якось усвідомив, що не хоче давати їм те, що пропонують полиці магазинів. Не довго думаючи, сім’я почала чавити сік з вирощених у їхньому саду яблук. Без жодної бізнес-стратегії, суто для себе. Коли ж його виявилося стільки, що уся родина не випили б і за два роки, з’явилися думка поділитися натуральним продуктом з іншими.

Щороку вичавлюють 150 тисяч літрів соку

Сьогодні сімейний бізнес Романівих – це 150 гектарів яблуневих садів; на кожному гектарі – 3 тисячі дерев, з яких щосезону збирають понад 2,5 тисячі тонн яблук. Із них вичавлюють до 150 тисяч літрів соку на рік.

Розширюючи лінійку смаків своїх соків, родина не боїться експериментувати. Поряд із садами, розповідає Назар, ріс чагарник горобини. Думали зрізати, та спробувавши його чорні ягоди на смак, вирішили додати їх до яблучного соку. Так з'явився ексклюзивний яблучно-горобиновий сік, якого не знайдете, мабуть, у жодного іншого виробника.

Ідеологія яблучного бізнесу – здорова нація

Модний сьогодні тренд на органіку лише сприяє популяризації прикарпатських соків. Компанія зайняла свою нішу, поставила перед собою високу планку якості й впевнено утримує її, а продукція сучасного виробництва має хороші перспективи в ЄС та Канаді.

Яблучний бізнес сім’ї Романівих сьогодні це не просто спосіб заробітку, а ціла ідеологія, її суть – це здорова нація.