Мандрівник і підприємець Андрій Буренок 200 днів у році проводить не вдома, і подорожі стали невід'ємною частиною його життя. Але не завжди вони проходять гладко та, як би того хотілося, ідеально.
Мандрівник і підприємець Андрій Буренок 200 днів у році проводить не вдома, і подорожі стали невід'ємною частиною його життя. Але не завжди вони проходять гладко та, як би того хотілося, ідеально. Тому, взявши на озброєння девіз "Якщо тебе щось не влаштовує у певній ситуації – зміни її", він вирішив створити тревел-сервіс, який би допомагав мандрівникам. Сьогодні ж TripMyDream користуються мільйони людей і свого часу його визнавали найкращим туристичним стартапом у світі.
Андрій є економістом за освітою. Подався він підкоряти столицю ще на п'ятому курсі Чернігівського університету, достроково склавши іспити. Як пригадує підприємець, приїхав тоді до Києва з двома сотнями доларів у кишені, економив на житлі, їв "Мівіну", зберігав талони на проїзд і дуже часто ходив пішки.
Пропрацювавши у різних компаніях і пройшовши шлях від рядового працівника до топ-менеджера, Андрій усвідомив, що досяг свого максимуму, але зупинятися на цьому не хотів. Відтак, разом із товаришем-програмістом Тарасом Поліщуком він вирішує запустити власний проект. А допомогли йому у цьому подорожі, якими він займався доволі часто: як у справах по роботі, так і з сім'єю, вирушаючи на відпочинок.
Річ у тім, що плануючи поїздку до якоїсь країни, його дуже дратувало марнування часу на пошук вигідних рейсів і готелів, також траплялися й інші проблеми. Так, одного разу на Новий рік вони з дружиною поїхали кататися на лижах до Італії, і тут у пункті автопрокату їм дали машину на літній гумі. На щастя, все минулося та подружжю вдалося доїхати до пункту призначення живими-здоровими. Власне після цього випадку Андрій і вирішив створити сервіс, який би максимально враховував всі потреби мандрівника, а також позбавляв би зайвих клопотів під час планування подорожі.
Від ідеї до реалізації минуло трохи більше ніж два роки. Для цього довелося йому навіть продати квартиру. Але у підсумку такі жертви виправдали себе. У 2016 році український тревел-сервіс TripMyDream переміг на міжнародному конкурсі стартапів у Швейцарії, і цей успіх допоміг залучити півмільйона доларів інвестицій.
Про свій проект Андрій Буренок говорить, що це як Google, тільки для мандрівників: допоможе підібрати найкращі варіанти за найвигіднішою ціною та, незалежно від того, якому типу відпочинку ви віддаєте перевагу, коли та куди хочете поїхати. І зробить він це за лічені секунди, а саме всього лише за кілька кліків.