Гордість україни
Іван Пасічник

Молодий український винахідник Іван Пасічник, чия розробка допоможе ощадливим європейцям берегти енергію; він і його команди зуміли залучити інвестиції у такого гіганта як Deutsche Telekom і зацікавити британського мільярдера зі списку Forbes Річарда Бренсона. Юний геній і сам свого часу потрапив у символічну ТОП-тридцятку Forbes талановитих і успішних людей Європи, яким до тридцяти.

Винахідник і гадки не мав, що працюватиме у сфері енергозбереження

Ще кілька років до цього Іван Пасічник – випускник Київської Політехніки, інженер-механік за фахом – і гадки не мав, що працюватиме у сфері енергозбереження. Чого тільки не робив цей амбітний юнак: починав з виробництва зброї, а якщо точніше – деталей для гвинтівки; займався розробкою інтернет-сайтів, експериментував з 3D-друком, і навіть виготовляв ліхтарики для спелеологів.

До енергоефективних технологій дійшов випадково: Іван та його команда збиралися на один з хакатонів, коли виявилося, що їхній квадрокоптер, яким вони збиралися здивувати публіку та організаторів заходу, не готовий. Довелося терміново вигадувати щось нове.

Розробка українців оптимізує споживання енергії в будинку

Викрутитися з халепи допомогла інша халепа: Іван раптом згадав, що вдома у його батьків на той час були перебої з гарячою водою. Тож подумав, що добре було б створити сервіс, який би допомагав контролювати якість комунальних послуг.

Крок за кроком, Іван з командою розробили цілу систему як частину "розумного будинку", яка дозволяє оптимізувати споживання енергії в домі, а відтак – заощадити на рахунках за електрику. Диво-техніка під’єднується до будинкової проводки та за допомогою різних сенсорів відстежує навантаження на мережу. Програма відсилає на телефон господаря поради, як зменшити витрати і навіть нагадує, якщо раптом той забув вимкнути праску чи інший пристрій.

Стартап Ecoisme викликав інтерес телекомунікаційних гігантів у Європі

Ecoisme – заснований українцями стартап викликав неприхований інтерес телекомунікаційних гігантів у Європі. Річ у тім, що на Заході споживач може обирати собі постачальника електрики – тож компанії-оператори самі зацікавлені, щоб оптимізувати втрати.

На виставці споживчої електроніки в Лас-Вегасі у 2016-му українська команда виграла нагороду як найкраща інновація в категорії smart home рішень.

Головна мотивація Івана Пасічника – майбутнє України

Яким би складним не був шлях від ідеї до її реалізації, в Івана Пасічника одна мотивація – майбутнє України. Він і його команда не бояться змінювати цей світ на краще, самі створюючи майбутнє, в якому їм хотілося б жити.