Технології, які дають змогу розпізнавати обличчя на фото й відео, – сьогодні цим уже нікого не здивуєш. Та ще не так давно – в середині нульових – це було справжнім ноу-хау, яке виглядало дуже-таки перспективним. І поруч із цими революційними новаціями стояли також українські розробники.
Напрям куди рухатися, Єгору підказали тогочасні тенденції до зростання відеоконтенту в інтернеті. Разом із партнерами він заснував стартап Viewdle, який зайнявся технологією відеообробки й автоматичного розпізнавання облич на зображенні. В її основу лягли напрацювання дослідників з Кіберцентру Глушкова. Залишалося лише знайти гроші.
Єгор пригадує, як оббивав пороги офісів потенційних інвесторів у Європі – Лондон, Люксембург, Париж. Врешті у його ідею повірили за океаном: першим інвестором Viewdle у США став... колишній одесит.
Першочергово задум полягав у тому, щоб розпізнавати людей на фото й відео, які користувач викладає в мережу. Цікаво, що на той час ні YouTube, ні Facebook ще не надавали можливості завантажувати на сторінки відео з мобільних пристроїв. Та з розвитком технології і появою у ключових гравців чіткішого уявлення про те, як її можна використати на практиці, до українських розробників потягнулися великі інвестори.
Знаковим для Єгора Анчишкіна і його команди став 2012 рік. На їхню технологію накинув оком Google. Інтернет-гігант купив компанію Viewdle, якщо вірити американським інсайдерам, за щонайменше 40 мільйонів доларів.
Для Єгора ця угода залишилася одним із етапів у його розвитку як ІТ-підприємця. Зараз він активно розвиває у США сервіс, який допомагає робити онлайн-замовлення на доставляння продуктів із супермаркетів. Тому, схоже, про цього хлопця ми ще почуємо. Мабуть, і не раз.