Майже кожен із нас стикався з необхідністю пошуку роботи. Зазвичай для цього ми «прочісуємо» інтернет із надією знайти одну, саме ту бажану вакансію. Однак, це забирає у нас не лише купу часу, а й нервів.
І тоді нам на допомогу приходять спеціальні онлайн-платформи, які за декілька секунд зроблять те, на що самому користувачеві знадобились би години. Одним із таких ресурсів є Jooble, який дуже нагадує славнозвісний Google, проте він шукає вакансії.
Сьогодні Jooble користуються у 70 країнах світу, а створили його українці та головний офіс компанії розташовується у Києві. Одним із співзасновників цього онлайн-сервісу є уродженець Херсона Роман Прокоф’єв. У його команді ніхто з менеджерів не закінчував ані престижних західних бізнес-шкіл, ані передових закладів вищої освіти, а більшість, як і сам Роман, є випускниками Київської політехніки. Головне, що їх об’єднує, – це бажання працювати на спільну ідею та віра у свою справу.
Роман Прокоф’єв ніколи не шукав зовнішніх інвестицій, а головним капіталом і досі вважає самоосвіту. Ще з малих літ він був націленим на результат, оскільки батьки привчали його до критичного мислення та лякали перспективою тяжкої праці в полі, якщо буде погано вчитися. Відтак, у 17 років, після першого курсу навчання в університеті, він пішов працювати на повну зайнятість, і з першої ж своєї зарплати на майбутній бізнес відклав половину – 40 доларів.
Уже через рік Роман запустив свій проект Teamsoft. Спершу це була компанія однієї людини: по 12-14 годин, зранку до ночі, він займався тим, що писав коди для корпоративних програм на замовлення різних фармкомпаній. Хоча справи йшли дуже добре, але розвитку не було жодного. Тож Роман вирішив продати свій прибутковий бізнес і розпочати все заново.
Ідею для нового проекту йому підказав товариш, з яким вони разом вчилися в ліцеї та в університеті, – Євген Собакарьов. А також попередній досвід. Річ у тім, що, заснувавши власну компанію, Роман зіткнувся з проблемою, де набирати потрібний персонал. У підсумку з’явився задум створити платформу, яка була б корисною не лише для працедавця, а й для шукача роботи, також сервіс мав би зводити одного з іншим. Тобто, дати можливість людині зайти на один сайт і отримати доступ до всіх вакансій, які є на ринку.
Так, у 2006 році й розпочалася історія Jooble. Спершу були 12 квадратних метрів орендованого офісу в Києві, а сьогодні в команді – 120 працівників, які виконують одну спільну місію: допомагають людям знайти роботу. Щороку до їхніх послуг звертаються 270 мільйонів користувачів зі всього світу. Молодий підприємець жартома називає всю цю спільноту країною JoobleLand, яка, якщо б зібрати її в одному місці, була б четвертою за кількістю населення країною. Але Роман бачить себе лише в одній країні, яку прагне своєю працею змінити на краще.