За словами заступника начальника податкової міліції Василя Коваля, це марка у вигляді електронного чіпа, який буде наноситися на етикетку, як штрихкод.

"Покупець в магазині зможе прикласти пляшку до сканера і прочитати інформацію: хто виготовив горілку, коли, яка зміна", - пояснює він.

Усі витрати на маркування оплатять підприємства. Зі свого боку виробники заявляють, що такий вид контролю, який призведе до подорожчання горілки, може виявитися неефективним, бо весь обсяг контрафакту проходить повз контроль.

Як повідомлялось, у 2011 році держбюджет недоотримав 1,3 мільярда гривень через нелегальний обіг алкогольної продукції, частка якої на ринку склала 20% (Міністерство фінансів оцінювало цей показник в 40%).