До пікетів, кажуть люди, їх в першу чергу змусили борги із зарплати за червень та борги за два роки у пенсійний фонд. Також людей лякає реорганізація підприємства. Вони побоюються, що втратять робочі місця.

“Конкретно нам ніхто нічого не пояснює. Якщо це все залишиться, угоди одні і ті ж , тоді зміст звільняться з цього підприємства, і переходити на інше?”, - каже водій тролейбусу Костянтин Юсубов.

“Повинні перераховувати в пенсійний фонд – вже два роки не перераховують в пенсійний фонд, це більше 40 мільйонів, наші пенсіонери, які йдуть на пенсію, вони не можуть оформити нормально пенсію”, - каже кондуктор Валентина Ісаєнко.

В мерії бунтом робочих обурені. Впевненні, що протестні настрої заволоділи не усім колективом, а лише невеличкою частиною тих, на кого впливає незалежна профспілка. Кажуть, гроші для виплати зарплати на рахунках підприємства є, але їх вирішили не надавати, щоб полегшити роботу бухгалтерії перед реорганізацією підприємства.

“Йдуть розмови про те, що співробітників “Держелектротрансу” примушують звільнятися за власним бажанням. Заявляю – це брехня! Враховуючи наявність рішення сесії Харківської міської ради про створення підприємств, передбачається перевід співробітників, в зв’язку з тим, що відбувається передача цілісного майнового комплексу”, - каже директор Департаменту транспорту Сергій Дульфан.

У профспілці побоюються, що реорганізація підприємства здійснюється і заради того, щоб не віддавати старі борги. Впевнені - зробити прибутковим підприємство можливо і без розподілу. А якщо почнуть звільняти тих, хто відкрито відстоює свої права, підуть до суду. Також погрожують позиватися за борги із зарплати.