Вчені з інституту епідеміології та громадського здоров'я П'єра Луї в Парижі провели дослідження, пише The Telegraph.

Читайте також: Супрун пояснила, чому потрібно завести домашніх тварин дітям

У ньому взяли участь майже 1,5 тисячі дітей.

Дослідники відстежили емоційний розвиток дітей від народження до 8 років. Вони опитали батьків, ставлячи їм запитання про поведінкові та емоційні проблеми своїх дітей у віці 4, 8, 12 місяців, а потім – 2, 3, 5,5 і 8 років.

 Садок чи виховання вдома: вчені провели дослідження
Садок чи виховання вдома: вчені провели дослідження

Науковці також поцікавилися у батьків щодо типів піклування, тобто чи ходили діти у садочок (формальний тип) чи навчалися в дома (неформальний тип).

Вчені встановили, що ті діти, які відвідували садок, мали кращі соціальні навички, а також були менше схильні до проблем з поведінкою та емоціями, ніж ті, хто навчався вдома.

Причина цьому, за думкою вчених – ігри, що стимулюють, більше часу на читання, дотримання правил та те, скільки хвалять дитину.

Висновок науковців такий: діти, які відвідували садок, мали кращі соціальні навички, ніж ті, хто навчався вдома.

Діти, які відвідували садок, мали кращі соціальні навички
Діти, які відвідували садок, мали кращі соціальні навички

Більше новин, що стосуються лікування різноманітних захворювань, медицини в Україні, здорового способу життя та харчування, вагітності та пологів, відкриттів у сфері медицини та багато іншого – читайте у розділі Здоров'я.